9.9.2011 oli Siippoon harjotusradalla jokavuotiset mölyravit. Atte ilmotettiin raveihin tottakai. Ensin minun piti itse ajaa, mutta päädyin kuitenkin siihen että olis hyvä kun joku muu ajaisi, siispä kysyin Smedens Melydyn omistajilta kiinnostaisiko jompaakumpaa ajaa Atella ja Jenny lupas sitte ajaa :) 

Mun ihanainen tallityttö Rosa tuli tietenkin mukaan ja autonkuljettajaksi sain isoveljeni Mikon, kiitos! Molemmista oli suuri apu. Atte oli yllättävän rauhallinen, vaikka ensimmäistä kertaa oli missään, missä oli niin paljon sekä pieniä poneja, että suuria ravihevosia ja kamalasti kärryjä! Aten käytöksestä voi ainakin olla ylpeä.


Rosa ja Minä valjastetaan _rauhallista_ Attea :)

Atte saa aina radalle silmälaput, vaikka ei niitä muuten käytetäkkään, sillä se kurkkii aina taakseen ja odottaa että muut menee ohi, ja jatkaa sitte vasta perässä. Niin kyllä taisi käydä näissäkin raveissa silmälapuista huolimatta.

Yleisöön tietenkin eksyi sekä mun äiti että isä, sekä serkkujen perhe ja heidän ystävät ja mun paras kaveri kavereineen. Eli käytännössä koko suku. Mutta hyvä että pikkuravit saa kannausta! Raveissa oli muutenkin tosi paljon väkeä ja hienot lähdöt. Erityisen kiva yllätys oli, että ponilöhtöjä "jouduttiin" tekemään kaksi suuren ponimäärän ansiosta!

Atte esittäytyy kärryillään Jenny!


Mamma, missä mun palkintorapsutukset on?

Atte tosiaan tuli viimeisenä maaliin, ei vielä oikein hoksannut tätä juttua, vaan odotti taas kaikki muut edelleen.  Mutta tästä on helpompi jatkaa!
Ja onnittelut kaikille jotka ovat tyytyväisiä omiensa tuloksiin ja toivottavasti tämänkin vuoden (2012) mölyraveista tulee yhtä rikkaat (paljon nelijalkasia ja kaksjalkasia)!! :)